skoušeli to na mě, ale neuspěly…. v době kdy se ještě nesmělo v německu pracovat jsem jim to odůvodnil tím že nemam německé pracovní povolení a v rámci mezinárodní přepravy nejsem povinny skladat nebo nakladat…. ale zaleží na řidiči jestli si to necha libit nebo ne…. ja tedy ne a doporučuji to i ostatním- máme svoji hrdost né???
Občas se to pokusí ještě v dnešní době zkoušet na řadu řidičů, ale nechtějí se nějak přijmout fakta, že za práci náleží mzda. Zneužít svého postavení umí každý.
Dodržet pravidla jen někdo.
Článok má u mňa plný počet bodov, že sme ako vodiči zneužívaný všade kde sa pozrieme, je škoda písať, že si v niektorých firmách niekto z nás dokáže postaviť hlavu a nenaložiť alebo nevyložiť, klobúk dole, avšak sa može stať, že nevyloží vôbec alebo za týždeň, a to už maleho dopravcu z jedným, či dvoma autami môže položiť… V každom prípade vodič nesmie ani nakladat ani vykladat tovar, to je jasne stanovené pravidlo, takže bolo by vhodné informovať minimálne príslušné inštitúcie o týchto praktikách nielen nemeckých ale aj talianských či iných firmách, lenže táto problematika je až príliž zložitá na úspešné dotiahnutie do konca. Možno raz…
To přijde, ale snahu tomu pomoci by měli taky řidiči. Když už si o tom povídají v Evropském parlamentu poslanci, že řidiči jsou novodobý otroci tak to už je jasné všem.Jen zveřejněním vlastních zkušeností tomu přispěješ více než si myslíš.
Vyložení a naložení má provést odborně proškolený personál- a jsi to ty?
skoušeli to na mě, ale neuspěly…. v době kdy se ještě nesmělo v německu pracovat jsem jim to odůvodnil tím že nemam německé pracovní povolení a v rámci mezinárodní přepravy nejsem povinny skladat nebo nakladat…. ale zaleží na řidiči jestli si to necha libit nebo ne…. ja tedy ne a doporučuji to i ostatním- máme svoji hrdost né???
Občas se to pokusí ještě v dnešní době zkoušet na řadu řidičů, ale nechtějí se nějak přijmout fakta, že za práci náleží mzda. Zneužít svého postavení umí každý.
Dodržet pravidla jen někdo.
Článok má u mňa plný počet bodov, že sme ako vodiči zneužívaný všade kde sa pozrieme, je škoda písať, že si v niektorých firmách niekto z nás dokáže postaviť hlavu a nenaložiť alebo nevyložiť, klobúk dole, avšak sa može stať, že nevyloží vôbec alebo za týždeň, a to už maleho dopravcu z jedným, či dvoma autami môže položiť… V každom prípade vodič nesmie ani nakladat ani vykladat tovar, to je jasne stanovené pravidlo, takže bolo by vhodné informovať minimálne príslušné inštitúcie o týchto praktikách nielen nemeckých ale aj talianských či iných firmách, lenže táto problematika je až príliž zložitá na úspešné dotiahnutie do konca. Možno raz…
To přijde, ale snahu tomu pomoci by měli taky řidiči. Když už si o tom povídají v Evropském parlamentu poslanci, že řidiči jsou novodobý otroci tak to už je jasné všem.Jen zveřejněním vlastních zkušeností tomu přispěješ více než si myslíš.
Vyložení a naložení má provést odborně proškolený personál- a jsi to ty?