Stále stejná písnička. Chtělo by to razantnější pokuty a možná by se naučili všechny články logistického řetězce dodržovat zákony a nařízení.
Stále stejná písnička. Chtělo by to razantnější pokuty a možná by se naučili všechny články logistického řetězce dodržovat zákony a nařízení.
na to je jednoduchy liek. Vodic je tiez len zamestnanec ako vojak. Tiez len pocuva velenie. A to kaze ist. Netreba sekat vojaka za vedenie. On ist nechce. 100 priestupkov pre firmu a odnat licenciu. Ak ma 300 vozou dobre si rozmyslia ci robit priestupky. Tak sofera donutia ist a pokutu mu zaplatia. Tak nech nepisu hovadiny ze soferi dufaju ze ich necapnu. vojak tiez dufa ked ide na misiu ze tam nechyti gulku do hlavy.
Na to je jednoduchý lék.Nedělat to.Řidič není voják a dispo vždy vše popřelo a popře. Vždy to zůstalo na triku řidičům. Pokud si je řidič vědom, že je to porušení tak vždy to platí a na řeči- dispo řeklo nereaguje snad žádný policista v EU.Ti už slyšeli tolik výmluv, že by kniha měla cca 6000 stran a více. Policisté nejsou taky jen amatéři
Teraz tvoj názor nechápem. Veď nedeľný zákaz je zbytočný, ba naopak- nedeľný zákaz je nebezpečný. Pondelkové skororaňajšie nehody sú z čoho? Sú krajiny v eu kde niesú nedelné zákazy. Ani letné. A funguje to tam! Aj zákaz jazdy cez štátne sviatky je nelogický prežitok. Prácu vodiča upravuje socialny predpis- upravovať ju ďaľšími zákazmi je … Nie som proti rozumným lkw obmedzeniam, ale neďelný zákaz určite nieje rozumný.
Nedělní zákaz je zbytečný to je fakt a nepoužívá se v řadě států EU. Ovšem v těchto zemích mají alespoň základní návyky na dodržování pravidel a netíhnou ve velké míře k porušování zákonů a nařízení.Popravdě je to většinou, ani nenapadne, což se nedá říci o postkomunistických zemích.
Proto zastávám názor, že pokud to nejde po dobrém musí nastoupit represe a třeba tvrdší.
Je známá studie kde uvolnění zákazů jízd kamionů zpomaluje dopravu, ale nepočítali se zneužíváním.Zaplať bohu, že nějaké pravidla existují.
Každý zákon je pro někoho dobrý a jinému nevyhovuje.Říká se,že co není zakázáno,je dovoleno.Tak proč se tu proboha stále snažíme porušovat zákony,místo je demokraticky měnit?Myslím,že by měli být úměrně potrestáni jak řidiči,tak firmy.Řidič má právo odmítnout jízdu,i když vím,že pokud firma vyvíjí psychologický nátlak,je to těžké.A proč by měla být postižena firma?Zákon ukládá kontrolu řidičů,tak se nemůže vymlouvat,že o tom nevědí.Ale bohužel ekonomicky se jí to vyplatí,protože tady stále funguje jakési bratříčkování a kontrolním orgánům se nechce papírovat a vynucovat dodržování zákonů,řidič je vždy po ruce a většinou bez advokátů za zády snadná kořist.Oni si mohou udělat splněný bod za polapeného hříšníka,tak proč se tím dál zabývat.Každý si musí uvědomit,že má jen 12 bodů a potom bude pro šéfy nepotřebný.
Ahoj,bere se jako zboží podléhající skáze i mražené zboží?Často jezdívám v neděli a vracím se cca kolem druhé hodiny,tak jedu hodinu v zákaze.. a vždy vezu mražené.
Blejdík
Na to ti nedokážu odpovědět.Předpisy ohledně převozu potravin neznám a možná bych tě uvedl v omyl. Toho se chci vyvarovat.Napiš tvůj dotaz na facebook stránku a fans ti určitě odpoví lépe a přesně.
Blejdik
Mražené stojí a chlazené jede.Takovou jsem dostal informaci od kolegy, který jezdí na frigu. Stačí ?