Vítejte v reálném životě řidičů kamionů ve východní Evropě

Nezávislé topení u vozidla nefungovalo a stále nefunguje.Jak jsem psal v předešlém příspěvku tak dispečer to vyhodnotil tak, že si stěžuji, ale na opravu nezávislého topení nereagoval. Odjel jsem složit, aby si zákazník nestěžoval na pozdní dodání zboží. Vykládka se protáhla a po celou dobu nikdo neoznámil, jestli budu stažen na opravu.

Po vykládce zboží zaslal dispečer jen termín a adresu další nakládky a na můj dotaz, kdy se bude opravovat topení odpověděl. Teď to není možné, musíš to odjet a pak se to bude řešit.

Slovíčko musíš, je v překladu řeči dispečerů a disponentu, že je nezajímá tvůj požadavek, nebo žádost. Pracovní podmínky řidiče je nezajímají už vůbec.

Poznámka: Můžou se najít dispečeři, nebo disponenti, kteří mají lidský přístup, ale budou po čase propuštěni, pokud se zastanou řidiče a upozorní na špatný stav. Stejně tak bude pravděpodobně propuštěn stěžující si řidič.

A kdo chce být v dnešní době propuštěn z práce za problémy druhého?

A zákony a nařízení o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci? To je přeci jen na papíře a papír snese hodně.

Vítejte v reálném životě řidičů kamionů a nákladních vozidel ve východní Evropě.

Jeden komentář u “Vítejte v reálném životě řidičů kamionů ve východní Evropě

  1. ludovic says:

    Jednoduchá volba!! Odstavit auto sbalit věci a nechat se vystřídat!! Podat trestní oznámení na disponenta na zneužití pravomoci a ohrožení zdraví při práci!! U případného soudu důsledně trvat na trestu pro dispečera zákazem činnosti mim na 5let!! Sám jsem to takto tenkrát vyřešil! Byl jsem jako v nebi, když jsem se posléze dozvěděl že onen diponent je kvůli ztrátě zaměstnání v exekuci a jeho rodina v hajzlu!! Takové blaho mě polilo paráda!!!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *