Krádeže paliva u nákladních vozidel jsou na denním pořádku. Vynakládají se miliardy na různé systémy a části, které krádežím mají zabránit, ale pořád to nestačí. Je třeba kombinovat více bezpečnostních prvků.
Je mnoho způsobů jak zamezit přístupu k palivu u nádrží. Celkem účinný by mohl být tento inovační prvek, který je ve video ukázce.
Jaký je váš názor ? Odradilo by to zloděje ?
Zajímavé, účelné, ale trošku nekomplexní řešení. Co si budeme nalhávat. Ten kdo kupuje naftu, není řidič, ale dopravce. A dopravce může být okrádán zlodějem (občas stovky litů), nebo řidičem (desítky litrů, ale často). Když bych to jako dopravce řešil, tak bych to řešil komplexně.
Jak to dělají dopravci dnes??? Veškeré náklady, bez dalších investic, přeúčtují řidičům, podobně jako nám distributoři vody, topení, atd. naúčtují i ztráty cestou. Proč by dopravce investoval do prevence, když řidiči platí bez dalších otázek? Možná začnou rozumně investovat, až se řidiči začnou bránit, neoprávněným srážkám…
Tak v tom případě není problém poznat přístup jednotlivých osob.Někomu jde jen o bezmyšlenkovité stržení bez toho, aby něco pro to něco udělat. Pak jsou ovšem také lidé, kteří to prokonzultují a společně se podílejí na minimalizaci ztrát. Není to těžké rozlišit.
Třeba je znají, ale taky umí počítat. Když dopravce zajistí bezpečnost i přesné měření nafty, tak mu nikdo nic neukrade, ale taky zaplatí vše, co bylo spotřebováno. Když žádné zabezpečení, ani měření nekoupí a jen vydá striktní příkaz, že spotřeba bude … Tak řidičům strhne i za naftu, která byla spotřebována. Rázem se obohatí i bez investice. A má to ještě motivační účinky pro podlézače. Pokud se řidiči nebrání neoprávněným srážkám, funguje to lépe než všechny hlásiče i měřiče 🙂
To je možné 🙂
Jasně, ale nezbývá mi, než zkopírovat otázku z prvního komentu: „Proč by dopravce investoval do prevence, když řidiči to zaplatí bez dalších otázek?“
Nevím. Třeba neznají pojem soft skills